RETRANSMISJA

Kupuję dostęp do retransmisji

Użyj kodu rabatowego wdomu przy rejestracji na Konferencję "edukids&teens 2019"

do 12 kwietnia
i dostań zniżkę aż 50%!

1. W jaki sposób oglądać Konferencję?

Odszukaj w mailu hasło przypisane do maila z rejestracji.


2. Nie dziel się z nikim swoimi danymi dostępowymi.

Twój login (adres e-mail) jest przypisany do transmisji - jeśli ktoś zaloguje się na Twoje dane, TY nie będziesz mogła/mógł wziąć udziału w transmisji


3. Kliknij przycisk z transmisją i wpisz w formularzu swój adres email i hasło.



4. Jeśli chcesz obejrzeć inną sesję przełącz się między czterema pokojami wewnątrz platformy


5. Jeśli zalogujesz się poprawnie, będziesz widział/a ten ekran:



Prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi wskazówkami, aby wziąć udział w Konferencji ONLINE

TRANSMISJA ONLINE

PROGRAM WYDARZENIA

POBIERZ PROGRAM W .PDF

Skontaktuj się ze mną

Masz problem rejestracją?

Ewa Szczygoł

577 033 633

ewa.szczygol@edunation.com.pl

Anna Popławska

Edunation

Ewa Torebko

Edunation

Anna Musielak

Oxford University Press

Magdalena Kania

Edunation

Bez spiny i focha, ale z przytupem, czyli jak (nie) zwariować z nastolatkami

Czary Mary i masz gry nie do wiary, czyli tworzymy zabawy językowe na urządzenia mobilne

wkrótce

Sztos, dzban i inne pociski - jak uczyć by słowa zapadały w pamięć?

Bogna Śmieja

Edu Bears

Agnieszka Iwanicka

Edunation

Agnieszka Kruszyńska

Edunation

Magda Adaś

Early Stage

Na Disneya nigdy za późno!Jak oczarować swoimi zajęciami małe i duże dzieci.

Gra grze nierówna, ale może nie tylko o samą grę chodzi?

Młodzi gniewni, czyli o poprawianiu relacji międzyuczniowskich na lekcji języka obcego

CICHO SZA A ZABAWA TRWA czyli jak poprowadzić ciekawe zajęcia gdy stracimy głos oraz jak okiełznać głośną grupę

Bogna Śmieja

Macmillan

Aleksandra Zakrzewska

Edunation

Karolina Małek

Cambridge Assessment English

Rachel Jeffries

Cambridge University Press

Pozytywna dyscyplina i nastolatki - jak się znaleźć po tej samej stronie mocy?

Give me five: hands on speaking with young learners!

Young Learners in action: games and activities to bring English to life in the classroom

Spotlight on drama

Monika Kopacz

eFuture

Magdalena Wasilewska

Edunation

Agata Kapica, Edyta Borowicz-Czurychta

Microsoft

Tonia Bochińska

Early Stage

50 shades of film - czyli wszystko co o video w klasie musisz wiedzieć

Jak przygotować dzieci do egzaminów Cambrigde YLE poprzez gry online?

Skype w klasie, czyli lekcje z każdego zakątka Ziemi

Własna szkoła z Early Stage.

Czyli sposób na bezpieczny start

w biznesie.

Dorota Zając

atas

wkrótce

Edunation

wkrótce

edunation

wkrótce

helen doron

wkrótce

Od teoretyka do praktyka - organizacja wycieczek szkolnych

wkrótce

wkrótce

Jenny Dooley, Express Publishing

The Sounds and Shapes of Words: teaching reading effectively

Gra grze nierówna, ale może nie tylko o samą grę chodzi?

Ola Komada

Edu Bears

Skype w klasie, czyli lekcje

z każdego zakątka Ziemi

Agata Kapica

Edyta Borowicz-Czuchryta

Microsoft

Szkoła z wizją i kompetencje przyszłości

Anna Musielak

Oxford University Press

Giorgio Iemmolo

Education First

Student Engagement in Task-based Learning

Bez spiny i focha, ale z przytupem, czyli jak (nie) zwariować z nastolatkami

Ewa Torebko

edunation

Czary Mary i masz gry nie do wiary, czyli tworzymy zabawy językowe na urządzenia mobilne

Anna Popławska

edunation

Młodzi gniewni, czyli o poprawianiu relacji międzyuczniowskich na lekcji języka obcego

Agnieszka Kruszyńska

edunation

Spotlight on drama

Rachel Jeffries

Cambridge University Press

5 essentials for every child

Jeanne Perrett

Pearson

SESJA PLENARNA

Własna szkoła z Early Stage, czyli sposób na bezpieczny start w biznesie

Tonia Bochińska

Early Stage

Na Disneya nigdy za późno! Jak czarować swoimi zajęciami małe i duże dzieci

Agnieszka Iwanicka

edunation

Bartosz Brzoza

British Council

Monika Kopacz

Picaro

Jak przygotować dzieci do egzaminów Cambrigde YLE poprzez gry online?

How to build young learner’s self confidence from the very first lesson?

Jeanne Perrett

Pearson

Sztos, dzban i inne pociski - jak uczyć by słowa zapadały w pamięć?

Magdalena Kania

edunation

Pozytywna dyscyplina i nastolatki - jak się znaleźć po tej samej stronie mocy?

Aleksandra Zakrzewska

edunation

What's up edunation?

Co jeszcze mamy dla Ciebie, Nauczycielu?

Dorota Tolsdorf

Macmillan

Give me five: hands on speaking with young learners!

Luiza Wójtowicz-Waga

edunation

Od teoretyka do praktyka - organizacja wycieczek szkolnych

Dorota Zając

ATAS

Young learners - PRE A1 STARTERS, A1 MOVERS, A2 FLYERS IN ACTION: games and activities to bring English to life in the classroom

Karolina Małek

Cambridge Assessment English

English for life - aby dzieci chciały się uczyć!

Małgorzata Kazana

Paulina Kokowska

Helen Doron English

CICHO SZA A ZABAWA TRWA czyli jak poprowadzić ciekawe zajęcia gdy stracimy głos oraz jak okiełznać głośną grupę

Magda Adaś

Early Stage

Q&A o Platformie ONLINE

1. Nigdy nie uczestniczyłem w konferencji online. Czy potrzebuję kamery internetowej?

Nie musisz mieć kamery internetowej ani żadnych dodatkowych urządzeń. Konferencję oglądasz na Platformie Szkoleniowej edunation, na którą logujesz się przez przeglądarkę internetową.


2. Czy muszę być przed komputerem o określonej godzinie?

Nie musisz. Konferencja będzie transmitowana online na żywo w dniu wydarzenia, ale po 2 tygodniach wszyscy uczestnicy dostaną dostęp do nagrań, z których będzie można swobodnie korzystać przez 12 miesięcy.


3. Nie obejrzałem sesji, która mnie interesuje. Czy mogę ją obejrzeć po wydarzeniu?

Tak. Niezależnie od tego, czy jesteś uczestnikiem "na żywo" czy "online",

2 tygodnie po konferencji dostaniesz dostęp do wszystkich nagrań na 12 miesięcy.

  • Na zwycięzców czeka tygodniowy wyjazd do Malagi, oni zaś sami podzielą się swoimi doświadczeniami w organizacji wyjątkowego wyjazdu dla uczniów.
  • Zapowiedzią Gali będzie prelekcja pod tytułem:„Od teoretyka do praktyka – organizacja wycieczek szkolnych”

Wykup dostęp do retramsmisji teraz w cenie 349zł!

Partnerzy wydarzenia

Na warsztat biorę doświadczenia właścicieli szkół, metodyków oraz uczestników konferencji porównując je z wynikami ankiet przeprowadzonych również wśród samych lektorów.


Wierzę, że moja sesja pomoże Wam spojrzeć świeżym okiem na proces rekrutacji i codziennej współpracy. O lektorach i rekrutacji dużo się mówi teraz ale mało się pyta. Mało kto pyta lektora czemu odszedł, czemu próbuje czegoś innego, co jest dla niego ważne w pracy - a my zapytaliśmy i te wnioski Wam przedstawię. 


Podpowiem też gdzie i jak rekrutować i co robić by zostali. Przeanalizujemy jak wdrażać i prowadzić różne typy lektorów – od entuzjastycznego żółtodzioba po doświadczonego wyjadacza.


Zobaczycie też wyniki ankiet przeprowadzonych wśród lektorów – sprawdzimy co jest dla nich ważne w pracy, co ich motywuje, co skłania do pozostania w szkole na lata.


Adam Jańczak – od ponad 20 lat związany z edukacją i uczeniem języka angielskiego. Nauczyciel, metodyk, konsultant egzaminacyjny i freelancer. Ostatnie kilka lat spędził prowadząc szkolenia z wykorzystania nowoczesnych rozwiązań cyfrowych opartych o formułę blended learningu w Republice Czeskiej, w Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Obecnie współpracuje z firmą Edu Bears w zakresie promocji metody Teddy Eddie wśród szkół językowych w Polsce oraz zagranicą. W pracy koncentruje się głównie na motywowaniu, wspieraniu i rozwoju metodyków, nauczycieli i uczniów pełnego w celu optymalnego wykorzystywania potencjału każdej jednostki oraz instytucji.

Spotlight on drama

All the world’s a stage, but what if we can’t act? Fortunately, drama in the classroom doesn’t always have to be about acting it out. This session will look at how drama can benefit the English language classroom for the purposes of building collaboration, critical thinking and experimenting with emotions. We will discuss teaching ideas and activities that can unlock new opportunities for your learners. No acting ability required!


Rachel Jeffries started her teaching career over 10 years ago as a secondary teacher of Drama in the UK, later moving into the world of ELT. She has experience in teaching a wide range of ages and nationalities, in various countries including the UK, Italy, Australia and Spain. Rachel has written a booklet of creative drama activities to accompany Storyfun (Cambridge University Press) as well a creative drama project for secondary classes. She holds the PGDE (Post Graduate Diploma in Education) and the DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages). Rachel is currently Teaching and Learning Manager at Cambridge University Press Iberia.

In this session we will look at practical, easy to adapt and implement games and activities that add variety to every lesson. By engaging students knowledge and abilities through fun and creativity not only can you help you students gain confidence in their skills but also bring language learning to life in the classroom.


I am a teacher, teacher trainer, resource writer and Director of Studies based in Warsaw, Poland. I graduated from OCAD University in Toronto, Canada with a BA in Fine Arts but found my true calling in the classroom where I apply creative strategies that engage and motivate my students to reach their fullest potential. My teaching experience ranges from young learners to adults of all language levels. I am dedicated to bringing enthusiasm, variety and innovation to each lesson as well as inspiring teachers through engaging workshops and training sessions.

Edyta Borowicz-Czuchryta, Microsoft

Magister pedagogiki specjalnej i absolwentka Instytutu Filologii Angielskiej UMCS w Lublinie. Obecnie pracuje jako nauczyciel w Szkole Podstawowej w Szczekarkowie oraz jako wykładowca w Wyższej Szkole Społeczno-Przyrodniczej w Lublinie na kierunku anglojęzycznym BA Tourism and Hospitality Management. Od kilku lat jest doświadczonym Ambasadorem programu eTwinning prowadząc szkolenia i warsztaty dla nauczycieli w kraju i za granicą. W pracy z dziećmi i młodzieżą bardzo sobie ceni metodę projektu. Jak twierdzi, projekt jest bardzo uniwersalną i elastyczną metodą wykorzystywaną w nauczaniu języka angielskiego. Swój warsztat dydaktyczny szkoliła również na kursie „Teaching English to Young Learners” na Uniwersytecie w Maryland uzyskując stypendium Ambasady Amerykańskiej. W 2017 roku została Nauczycielem Języka Angielskiego BAS Roku 2016 w konkursie zorganizowanym przez British Alumni Society i Oxford University Press. Konsekwencją tego konkursu był fantastyczny czas spędzony w Mayfield School w Wielkiej Brytanii na wymianie doświadczeń. W lipcu 2018 roku dołączyła do grona Microsoft Innovative Educator Experts.

Give me five: hands on speaking with young learners!

English lessons with young learners are no longer about colouring, cutting, singing or dancing only! Kids love fun and games, but is this enough? What really matters – in my experience as an active teacher, teacher trainer and adviser – is the kids’ ability to communicate, interact, ask and answer questions. The great news is that teaching kids to speak doesn’t have to be mission impossible! That’s what I’ll show in my super-practical session.You will come away with lots of hands-on tips on how to really engage young learners in speaking activities. I’ll show you how to teach meaningful, relevant language chunks instead of isolated words. We’ll sample many interactive, low-prep and ready to use tasks that you can use in your classroom the very next day. So … give me five and… let’s really get these kids to speak English!


Dorota Tolsdorf jest lektorem angielskiego, metodykiem i trenerem nauczycieli. Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim i NKJO w Sosnowcu. Uczy od 13 lat - na każdym etapie zaawansowania językowego i w każdej grupie, od kilkuletnich okruszków, po kursy biznesowe i techniczne, placówki państwowe, aż do kursów dla sympatycznych seniorów. Największą przyjemność sprawia jej praca z dziećmi. Uwielbia się uczyć i cieszy się, że może pomagać innym rozwijać ich kompetencje. Prowadzi szkołę językową w Rybniku, w której nauczyciele wierzą w sukces i potencjał każdego dziecka. Fascynuje ją ludzki mózg, dwujęzyczność dziecięca, mądre wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz muzyki w nauczaniu. Prywatnie, jest mamą dwójki maluchów, których rozwój językowy (także ten w języku obcym) jest kolejną fascynacją. 

Jeanne Perret - 5 essentials for every child

The race to embed technology in the classroom has opened up a new world of possibilities for our younger learners to engage in their relationship with learning a language. But, whatever the changes and however fast they occur, there are certain basic elements in education which have stood the test of time and which apply to any child anywhere in the world. Teachers should not lose sight of these elements nor their role in fostering them.

Number one: ATTENTION. How do we encourage children to focus, to pay attention, to notice what it is that we are learning and to properly take it in?

Number two; SKILLS. How can we help children develop soft skills and hard skills while they are learning and to become adept and accomplished at using them?

Number three; KNOWLEDGE. Does knowledge have a new role?

Number four: IMAGINATION. How do we help children exploit their vibrant imagination to be able to see what you can do with all that you learn and to know what the word creative really means?

And lastly number five: SUPPORT. How do we go beyond simply being a teacher who wants the child to flourish? What do children actually need emotionally, physically and practically to really learn? In this talk we will look at why these building blocks are still so important and how we can continue to ensure we make them the foundation of learning.

Gry i zabawy językowe – jedne z najczęściej stosowanych form pracy w nauczaniu najmłodszych. Celem nie jest tylko i wyłącznie zabawa, ale oczywiście nauka poprzez zabawę. I tu pojawia się pytanie – ile jest tej nauki? I czy możemy zwiększyć jej ilość poprzez zmiany w formie przeprowadzenia danej zabawy? Czy możemy sprawić, aby te kilka minut zajęć przeznaczonych na daną zabawę zaprocentowało zdecydowanie większym przyrostem umiejętności językowych dzieci, ich zaangażowaniem i ilością „funu”? Jako czynny lektor i metodyk, który zobaczył setki lekcji różnych lektorów jestem przekonana, że tak. I tą wiedzą chciałabym się na mojej praktycznej sesji podzielić z uczestnikami, pokazując sprawdzone rozwiązania na przykładzie wybranych gier i zabaw. Przyjdź, weź udział w grach i przekonaj się o tym „na własnej skórze”.



Według rozporządzenia MEN w sprawie kwalifikacji wymaganych od nauczycieli, wszyscy uczący dzieci języka obcego, którzy nie ukończyli studiów filologicznych muszą potwierdzić znajomość języka, którego nauczają.

Obowiązek ten dotyczy między innymi pracujących w przedszkolach i szkołach podstawowych. Termin uzyskania certyfikatu językowego to 31 sierpnia 2020 roku.


Jak zatem podejść do potwierdzenia potrzebnych kwalifikacji językowych?


Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się: 


- co mówią przepisy o kwalifikacjach językowych nauczyciela

- jak wybrać odpowiedni egzamin

- jakie typy zadań spotkamy na egzaminach

- jak wyglądają konkretne arkusze wybranych egzaminów

- co podlega ocenie i na co zwrócić uwagę


Po warsztacie uczestnicy będą wiedzieć, co jest od nich wymagane przez przepisy oraz będą w stanie opracować własną strategię egzaminacyjną.

Jenny Dooley, The Sounds and Shapes of Words: teaching reading effectively

In this session, we will discuss how to help young learners start reading English. The most logical approach is to follow a highly structured system, starting with the most common sounds before moving on to those less frequent. We will also stress the importance of getting learners to actively engage, through various activities that encourage ‘looking with intent’.